svar på frågestunden!!

 
favorit- mat,låt,lag,dryck,affär,ämne? bästakill/tjejvän? nästan allt möjligt på mat, låt vet jag inte, lag är nog eker,barcelona och bayern munchen, dryck fanta exotic, favorit ämne är no och engelska kanske och favorit affär är nog monki/gina/bikbok. Bästa killvän macke, tjejer är det anneli,fanny och tessa.
 
kan du berätta lite om dig själv? är en väldigt glad person, pratar mycket också haha. 15 år och började i eker i somras och trivs där jättebra! Jag har en syster och en storebror. Jag tycker även om att spela fotboll och kolla på serier på min fritid!
 
vad gör du mest på dagarna? äter, sover, kollar på tv och pluggar OM jag inte har andra planer'
 
nån du alltid snackar med innan du lägger dig? macke, måns, fanny och anneli
 
någon på g? nej
 
någon du skulle vilja lära känna? kommer inte på någon just nu, inget jag tänker på
 
vem vet allt om dig? ingen men anneli vet nog mest
 
vilka snapar du mest med? macke,måns,fanny,anneli'
 
längtar du tll spanien resan? jaaa jättemycket:D
 
vad ser du fram emot? spanienresan,bråvalla,gothia och sen gymnasiet
 
vad gör du? sitter med louise nanberg och svarar på frågorna
 
3 snyggaste killarna och tjejerna i skolan? fanny, emelie, anneli , sebbe , måns och adam
 
någon du skulle vilja få upp kontakten med? kommer inte på någon speciell
 
betygpoäng totalt? 275
 
hur känner du dig inför gymnasiet? jävligt taggad och kanske lite rädd hahha, ledsen över att få lämna min klass
 
nämn några du kommer sakna extra mycket när du slutar nian? alla bönder i min klass och resten 
 
hur känner du andre? känner två, den ena går i min klass och den andra gick på samma skola som mig
 
vem är finast i din klass? fanny,sebbe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0