svaren på frågestunden

Tre snyggaste killarna och tjejerna i varje klass i högstadiet? 
Vad är du mest nöjd med med dig själv? 
Choklad eller glass? 
Höhö, pööss : Tar i de klasserna i vår enhet, 7D : adam, diego, dennis, tessa, selma, maja 8D: maikel G, daoud, soso 8E: måns, gaston, kevin , jag ofc, fanny & sara

Favorit artist just nu? Hur träffade du dina bästavänner? Bästa killvän och bästa tjejvän? : Lana Del Rey, tessa har ja känt sen dagis o vi vart bästavänner enda sen dess, har känt anneli innan ja tillomed födddes (i knoooow) fast vi blev bästa vänner i typ fyran och fanny lärde jag känna i 6an. Thomas & tessa/anneli.

vad tycker du om mig? 
första kille? 
puss : joojoooo du är för bra och seriöst skit snäll o fiiiiin, älskar diig!!<3 manneee:)

Snyggaste killen du vet? : Francisco Lachowski

Snyggaste killen i din klass? : Måns

10 snyggaste 9:orna, både brudar o killer :) : känner inte såååå många o så men, andre schultzberg, adam gomri, emanuel toma, teresia faraj, marialena durmaz, sanna guvenal

Bästa vän? 
Gillar du mellringeskolan? 
Bästa betyget? 
Sämsta betyget? 
Favoritmat/färg/film? 
Kram!:* : ANNELI/tessa/fanny , jarååå, har c 13 ämnen så aa, samhällskunskap, allt/neon rosa<3333/ rocky, kraam:*

Vem är din förebild? 
Favorit outfite? 
Hur länge har du bloggat? 
- Saknar dig finis<3 : Min syster, ingen aning, sen juni 2012, saknar dig meed<3

5 finaste tjejerna och killarna i din ålder på din skola? : svarat längre upp

vad fick dig att börja blogga? 
& saknar dig massor! :) : Jag fick en systemkamera och ville ha någonstans att lägga upp mina bilder! saknar dig med rebecca:)

va tänker du på nu när du ser frågan ?:) : på vilken idiot du är diego:))))

långa gosiga kramar eller mysiga kyssar? : gosiga kramar

tycker du att det är mysigt att ha mens? : NEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

vilket är ditt bästa minne? : supermatchen och första ggn ja träffa honom

Hur ser din framtida man ut? 
Hur ser ditt ex ut? : Som francisco daahhh?? svart hår, mörka ögon, fotbollsspelare

har du spöken under sängen? : har faktiskt bara en madrass under sängen.

Favorit kändis? haha : Justin Timberlake & Lana Del Rey
 
har du gått på simskola? : Nuupp

vad äter du helst, en sked me mensklump eller ett glassvett från nån tjockis som just tränat? : om jag var tvungen att välja skulle jag tagit mens......

när du rakar benen, vilket ben börjar du med? : Vänster hehehe

hur känns det att inte vara lika bra som mig? : Bra för du är ju så dålig så vem vill va så dålig som dig? :*

Finns det några människor som du vill lära känna mer? : jaa Francisco daaaaaaaaaaaaaah

är du kär i någon nu? vilken bokstav börjar namnet på? : neeeeeeeein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0