tio sanningar om mig

  • jag HATAR när folk drar i mina kläder, kokar inombords när folk gör det. Slår även vilken person som gör det
  • jag äter ibland lika mycket som en kille, kanske mer också
  • jag har bestämt att vid 18 års åldern ska jag åka till tomorrowland
  • stör mig så grovt på folk som alltid lägger upp bilder status mm och skriver ''fuck livet mår skit'' 24/7
  • jag skrattar väldigt mycket
  • min favorit låt just nu är Tiësto & Steve Aoki - Tornado (kill the noise remix ft. Polina)
  • jag säger ofta att jag inte är en person som dansar men när ja väl är på fester med bra humör dansar ja som hell
  • har vissa dagar där jag bara springer runt och kramar och drar mina classmates i kinderna
  • jag pratar som inne i helvetet ibland 
  • jag är vääääldigt beroende av killparfym och är inte diskret när ja luktar heller

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0