så damn happy

hallajsan allihoppa här på bloggen! Skulle blogga igår efter träningn men hann inte..  jo men det var ju så dära lite skönt att cykla i spöregnet och bli dygnsur och sen löpa i det regnet med det var ju helt ok, med tanken på att ja hade mjukiskläder som sen då vägde 5 kg! suuuuper(y) plugggade även klart veckans so uppgifter.. like a princesses 
  sluta ungefär klockan halv och kom sen hem, ska nog inte göra så mycket idag än att städa kanske och sen gå till gården:D
  det allra bästa med idag är att vi fick reda att vi ska åka till spanien med spanska gruppen .. FYFAAAAN vad kul, jag, anneli och sara i ett rum får vi hoppas:DDDD min första resa utan mina föräldrar ska bli med min bästavän:'''''))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0