facebook - gilla saken

Fanny Bergström: en av mina bästavänner,underbarast och den finaste vännen man kan hitta, loveu broo<3
Shno Sahray: Skit bra på fotboll och jättefin<3
Sofia Norstedt: huuur fin som  helst och bra på alla möjliga sätt<3
Lilian Josefsson: jättesöt och snälll, roligaste personen!<3
Linn Åkerström: sååå grymt vacker, saknar dig så sjukt mycket:( grym på fotboolll med<3
Julia Björk: sjukt fin tjej
Johan Hedström: snäll!
Lisa Garp: miiin tönt, finaste och underbar<3
Christina Gerbaka: Tjejen med huumor ;) nejmen du är fin och jättesnäll!
Izabella Hurtig: det va rätt så länge sen men du är jättegullig och bra på fotboll!:)
Amanda Hanna: såååå bra tjej grymmaste på fotboll och förstår alltid mig.. älskar dig!<3
Mikael Issa: riktig biff hahah, nej men rolig och söt!
Fanny Ruinheim: skit bra på fotboll och hur fin som helst, tycker om dig massor!<3
Sanna Guvenal: måste nog vara den vackraste människan jag har träffat:*
Douua Alarbaji: Skit rolig och för fin<3
Markus Nilsson: Fööör rolig, du gör mina dagar seriöst ahhaha!
Malory Omeara: fin som bara den och bästa backen;)<3
Melina Eriksson: sjukt fin<3
Michaela Fürsth: älskar din stil och ditt utseéndee! du är för bra du <3
André Schultzberg: sååå j*vla guuuullig och snällaste killen!
Josefin Jansson: såå söt att man bara vill äta dig ihihiihih och så snälll och underbar<3
Felicia Chotnikorn: jätterolig och fin!
Ebba Björk: verkar snäll och jättegullig, bra på fotboll med!:)
Georg Shamon: min maan, avgudar din arabiska och snygg är du!
Ajla Pasic: skit rolig och snäll!
Sampat Surage: Vääärldens snällaste kille och snygg är du med!
Evelyn Touma: för fin och snälll, älskar ditt skrik osv;)<3
Filippa Hammarlund: finaste filippa, behöver ja säga mer?
Filmon Brhane: riktig paaaajaas men du är iaf snälll
Elin Adolfsson: äääälskar din humor så jävla mycket hahaha occh du är gryyym på fotboll:D
Salo Brhane: för snäll och fin, och du kommer bli så j'vla vacker när du blir äldre!
Adam Leijon: min favorit kille luugnt! världens sötaste och snälllaste<3
Helin Haji: så sjukt snäll och fiiin!
Joel Demirel: min broooor, snygg o snäll<3
Anneli Osmanagic: mitt allt, du är fan det bästa som har hänt mig.. bröder till döden! loveu bestisfestis<33333333
Liridona Citaku: Jättefin men känner inte dig så bra!
Maria Chamoun: jättesnäll och fin!
Natali Josefsson: Stolt syrian till max;) haha men du är skit snäll och fin, älskar dig dialekt!
Nathalie Nataliki: jättesöt men känner inte så bra
Michael Chamoun: du är typ som min kusin haha, bästa michael<3
Emelina Zäll: fin men vill lära känna dig meera!
Tessa Barsom: min barndooomsvän, vi har gjort ALLT tillsammans du är för bra, älskar dig<3
Dalal Diab: sjukt vacker och sååå snäll<3
Emma Runqvist: sööta emma:* älskar att jävlas med dig så håårt men vet att du älskar mig endå<3
Johanna Särnholm: söt men känner inte!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0