11 saker jag vill göra innan jag dör

1. Jag måste någon gång hoppa fallskärm, även om det är väldigt farligt är det något jag alltid har velat att göra sen jag var liten.
2. Skaffa en tatuering, det är så fint med små enkla tatueringar t.ex på handleden eller bakom örat. Men bara en då!
3. Bo i mitt dröm hus och dekorera det precis som jag vill
4. Jag vill göra en människa glad, väldigt glad..ja ska hjälpa någon att nå sin dröm
5. Åka till världens största vattenland och Disney Land med min familj i en vecka.
6. Åka till Hawaii, Honolulu och bo i ett 5 stjärnigt hotell på min smekmånad och ha det allmänt skönt.
7. Adoptera ett barn från Afrika.
8. Åka till Afrika och ge mat till dom barnen som behöver det.

9. Kolla på en El Clasico match eller en match FC Barcelona spelar.
10. Bli en duktig målvakt och stå för ett stort lag.
11. Träffa hela Barcelona laget!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0