till er som har undrat hur mitt naturliga hår ser ut

vissa har frågat hur mitt naturliga hår ser ut, inte alltid man ser mig med det oftast bara när jag badar för det är som då det blir finast. För när det är blött och okammat och sen torkas av luften är det finast men såå klart ska det inte bli fint med hårfön.
Annars brukar jag ha 2 inbakade flätor i håret efter jag har duschat sen sover jag med flätorna och ju längre flätorna är i håret desso mer vågigare och finare blir det, men det är INTE mitt naturliga hår men använder inte plattång eller något liknade med. Kanske bara om man ska platta sitt damn babyhår eller något haha.
 
mitt naturliga hår:
mitt hår efter att haft inbakade flätor:
 
PS : ignonera hur fint jag har redigerat dom två första bilderna hhihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0