josefin häär

hihi okej, nu är det josefin som skriver ett inlägg på merys blogg för hon har ingen dator så hon kan inte blogga så alla vet!
så nu kan jag passa på att skriva att jag tycker om dig massa min vän, du har hjälpt mig otroligt mycket och jag är riktigt glad över att jag har dig min fina!
men jaja, har aldrig bloggat förut så vet inte vad man brukar skriva så kan skriva lite om mig själv!
jag heter josefin jansson och bor i örebro, går på mellringe skolan så träffar mery varjeee dag vilket är bra :)
14 år och spelar fotboll i eker..
nu vet jag inte mer vad jag ska skriva men ni kan alltid skicka ett sms till mig: 0703199805 eller kikaa josefinjanssonn
och det kan ni göra till mery också för tror hon har tråkigt hihi kik:meryodishoo
hihi här får ni 1 bild på mig också tror jag om det gick
vilket fult inlägg men aja 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0