because words can't bring me down

Det är juli och har fortfarande inte upplevt 30 grader det här året förutom i våras då det va ungefär 27 men då var det vår, inte sommar..
   Idag är en dag när inte vet vad man ska göra eller skriva här på bloggen, inget kommer ut ur mitt huvud även om det finns tusentals tankar. Sitter här framför datorn med min onepiece och lyssnar på Lana Del Rey, sugen på något var jag med fast jag vet inte vad det är det som är problemet haha. 
  Under veckan har jag inte gjort såååå mycket.. örebrocupen var slut så ja bestämde mig att sova tills klockan minst 12 varje dag i veckan men det hände inte. I måndags vaknade ja upp av att pappa klippte gräset utanför mitt fönster och i tisdags så släpptes biljetter till supermatchen där barcelona och man united spelar i ullevi. Ticnet öppnade då klockan 09:00 så ja vaknade runt klockan 8 och satt inne på sidan och vänta på att komma först i kön, kom in klockan 09:04 och beställde biljetter även om det stodd ''fel'' ungefär 20 gånger när ja tryckte sök biljetter gav ja inte upp. Ståplats hos Barcelona klacken blev det till slut.. och så går vi till onsdag då ja hade tandläkare klockan 10:40 efter tandläkaren var ja med anneli på stan och kollade rean efter det gick ja och bada och samma på torsdagen.
Min allra bästavän har åkt till bosnien och det känns såååååå tomt utan henne.. saknar dig anneli<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0