SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN

Q/A 
Q: vad tycker du om mig?hihih:*
A: min lilla jojoooo du är bara för fin och underbar och tycker om dig massor!<3

Q: 3 finaste tjejer och killar på din skola?
A: kan ta på dom i min arbetsenhet,
7D : tessa barsom,fanny larsson,maja elisson, adam leijon,filmon brhane, joel demirel
8D : anneli osmanagic,petra eyyyyshot,josefin jansson, maikel getiner, daud barsom, vicky mavi
9D : frida nyström, teresia faraj, joline jakobsson, emanuel toma, filip halldén, shirki barsom

Q: 1vad tycker du om mig?
2: varför börja du blogga?
3: äta 10 ruttna fisk ögon eller 3 kotungor?
4:favorit atrist/fotbolls spelare?
5: favotit mat/film/bok
6: vilka bloggar läser du ?
7: vem är din bästavän/bästavänner
8: viker eller knuvlar du ihop pappret?
9: om du korsar dina armar,vilken går över först, höger/vänster? 
A: 1. stina du är för bra du, älskar din humor och dina ögoooooooooooon!! Älskar dig<3
2. För ja fick en bra kamera hehehheheheh
3. 3 kotungor
4. syllvester stallone/ viktor valdes
5. allt/rocky<3333333333/hush hush,crescendo,silence
6. annelis,fannys och mickis
7. Anneli osmanagic(babyyy) Tessa barsom och fanny bergström
8. knuvlaar
9. höger

Q: 1.Vad tycker du om mig?
2.Vad är det värsta du vet?
3.Sminkar du dig?
4.Vrf har du så fint hår?
5.Finns det något du inte gillar hos dig själv? Isf vad?
6.Vad är det viktigaste hos en bra kompis?
7.Går du på utseendet hos en kille? 
 
A: 1.känner dig inte så bra amanda men du är fin och verkar jättesnäll!
2. tröjor som åker upp i armhålan..
3. nix
4. själv tycker ja att de jättefuult men taack
5. mina öron och mina axlar
6. att man lita på den
7. nej men blir inte ''kär'' i den fulaste..
 
Q: Vem är den snyggaste killen av alla 8:or i mellringeskolan?
A: ja viktor jag tycker maikel getiner

Q: hur känns det att din bror har en flickvän?
A: öööh.. inget speciellt?

Q: vem är snyggast i din klass
A: Mikael Issa
 
Q: vem tycker du själv att du passar bäst med i klassen
A: mig själv

Q: vad tycker du om milad hanna?
A: jaduuu , han kan vara väldigt jobbig ibland men annars är han jättesnäll!

Q:1.Vad tycker du om mig hihi ?
2.Kan du andas jättehögt och snabbt med tungan ute?
3.Favoritmat??
4.WILL YOU SWAG ME?<3<3<3<3
A: 1. duuu vet redan vad ja tyccker om dig fettot fanny<333333
2. AHAHAH yess....
3. allt ätbart
4. yes<3<3<33<3<33
 
Q: är du längst i klassen?
A: jag va det.... jag va.....
 
Q: vilken klass går du i?
A: 8E broo

Q: vem är sötast i din klass?
A: Gaston Wictorson föfan!
 
Q: tänker du satsa som målvakt!?
A: just nu så ja men i framtiden så vet jag inte
 
Q: Vad tycker du om sniglar?
A: DOM ÄR ÄCKLIGA OCH BORDE INTE FÅ FINNAS.
 
Q: Hur lång är du och hur mycket väger du?
A: över 1.70 iaf och senaste jag vägde mig vägde jag 60
 
Q: varför är du så fin?
A: hhahahah taack!

Q1. vad tycker du om mig?
2. vad vill du bli när du blir stor?
3. vad tycker du om att gå i 8an?
4. har du börjat fundera gymnasium? vilket isåntfall?
5. vad tycker du om mig?
6. vad vare du skratta åt i matsalen idag:$ puss<3
A: 1.Tycker att du är jättesnäll och skitfin är du filippa!
2. victoria secret modell:$
3. neeeeeeej
4. neej
5. ahah står i första frågan;)
6. haha kevin;D
 
Q: Sho merryyy, vem va den senaste du gillade??? Och sen vem ser du upp till???<3
A: shooo natali, tänker ja inte ta upp hääääääär;) min syster:D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0