Gästbloggning!

Shabalabala Merys läsare! Fanny som skriver just nu, eftersom Mery är lat och inte vill blogga..
Om tre minuter fyller min fina vän 14 år! Så imorgon kommer jag och några fler tjejer hem till henne och har det mysigt med gott att äta och filmer! Tror det var så iallafall?
Mery är en sjukt bra tjej. Första gången jag träffade henne var för lite mindre än två år sen. Då jag började i samma klass som henne. Från första början pratade vi inte mycket alls, och jag kommer inte ens ihåg hur vi blev så nära varann som vi blev, men iallafall så hamna vi i samma klass i sjuan. Det var nog då vi blev sådär riktigt bra vänner.
Och det är något jag är glad över. För denna tjej är en tjej som verkligen vet vad vänskap är. Och hon är superduper bra. Och nu är hon 14 år. MIN FJÅRTIZ! woopwoop
Nu på hennes stora dag tänkte jag bjuda på några extremt fina bilder på henne↓
KLICKA PÅ NÅGON AV BILDERNA FÖR ATT KOMMA TILL MIN BLOGG!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0