borta bra, hemma bäst

kom hem idag runt klockan halv sex och packade ut min väska. Sen gick jag och träffa tessa,amanda och anneeeelii då gick vi till en park och lekte:)) sen köpte jag och tessa pizza. Efter det gick vi ut med en hund och adam haha seeen kom jag hem ungefär klockan 10. Asså vet inte vad ja ska skriva allt ja skriver låter typ fel....heheh
 
 
Igår gick vi till liseberg ungefär klockan 12-13 och kom hem klockan 22-23. Börja med att åka balder,kanonen,kållerado,uppskjutet och typ flomride vette vad den heter. Och så åkte jag lisebergbanan helt ensam..:) den bästa var nog kanonen hahaha skiit läskig men rolig
måste också säga.. ÅT VÄÄÄÄÄRLDENS GODASTE PASTA FOR REAL I RESTURANGEN TREBELLO:$
 
Inga bilder idag heller men dom kommmer upp nååååån gång när ja orkar överföra alla bilder.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0